|
|
Украинские импортеры и дилеры автомобилей послали Ющенко «открытое письмо» Приводим текст этого послания полностью: ВІД ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ АСОЦІАЦІЇ АВТОМОБІЛЬНИХ ІМПОРТЕРІВ І ДИЛЕРІВ стосовно пропозиції підвищення ставок ввізного мита на автомобілі з 15% до 34,5%, поданої у законопроекті «Про внесення змін до Закону України «Про Державний бюджету країни на 2005 рік» та деяких інших законодавчих актів» Шановний Вікторе Андрійовичу! Перш за все, дозвольте висловити Вам щире захоплення та повагу до Вашого наполегливого та динамічного просування до поставленої мети. Швидкість прийняття рішень та їх об’єм дійсно вражає своєю надзвичайністю для нашої країни, тож, вселяє неабиякий ентузіазм і віру наших громадян у можливість створення умов життя, гідних Українців. Початок Шляху великих змін, дійсно відповідає заявам, зробленим Вами на Майдані під час Помаранчевої революції. Але, чим далі нас веде час по цьому Шляху, тим більше, звісно, виникає проблемних питань, що потребують нагального вирішення і тим менше залишається часу для цього. Ваша шановна команда працює на межі певних людських можливостей в дуже складних політичних і економічних обставинах. Ми це дуже добре розуміємо, наразі, як розуміли під час участі у подіях Помаранчевої революції, що це тільки початок і все залежить від наполегливої праці кожного, і тільки. Одним із основних питань роботи в таких умовах є якість прийняття рішень і максимальне передбачення їх наслідків, особливо негативних. Враховуючи величезний об’єм роботи, який необхідно виконати, нам здається, що одним із дієвих і водночас відносно простих методів є використання простої логіки. Це практично «безпрограшний» варіант, що, при об’єктивному підході, зрозумілий усім, в тому числі і Вашим політичним опонентам. Ми розуміємо, що наповнення Державного бюджету є пріоритетною метою уряду для забезпечення життєдіяльності країни та її народу. Сьогодні це надскладне завдання з багатьма невідомими та змінними складовими враховуючи спадщину попередньої влади. Тому, є абсолютно логічним, спробувати принаймні його не ускладнювати. Мова йде про пропозицію підвищення ставок ввізного мита на автомобілі до 34,5%. Як фахівці з автомобільної справи з досвідом роботи у ринкових умовах України більше 10 років, стверджуємо, що автомобільний імпорт є прозорим і чітко прогнозованим джерелом надходжень до Державного Бюджету, що на протязі останніх 6 років вносить свою вагому частку до Державної казни. Протягом вказаного періоду легальний ринок (через членів Асоціації) чітко реагував на зовнішній вплив, такий як: зміни стану економіки країни (в той чи інший бік), зміни на світовому ринку, зміни вітчизняного законодавства (в тому числі і ставки ввізного мита) тощо. Це підтверджує його прогнозованість, надійність цієї галузі і достовірне передбачення змін її стану у випадку нового підвищення митних тарифів. Тобто, при сталому розумному підході до діяльності імпортерів, можна чітко визначити величину вкладу автомобільних імпортерів до Державного Бюджету на 2005 рік. На наш погляд, не має сенсу різати курку, що несе золоті яйця. Це не є логічним. Слід зауважити, що спроба її «обскубати» вже була зроблена попередньою владою у травні 2004 року. Ставки ввізного мита були збільшені, що призвело до зменшення обсягів імпорту і, як наслідок, зменшення надходжень до бюджету. Підприємництво в Україні не може розвиватись стало та поетапно, в зв’язку з частими змінами в законодавстві. Запропоноване підвищення ставок ввізного мита, безперечно, перетворить ясну чітку складову бюджету у не прогнозовану, із суттєвим її зменшенням, можливо аж до повного знищення. Подальші наслідки – це розквіт контрабанди і корупції, що теж є нелогічним і не відповідає Вашим же заявам. Явище контрабанди автомобілів (так званий «сірий» та «чорний» імпорт), це реалії, що існують сьогодні. В зв’язку з великими ставками податків це набуде подальшого розвитку. З точки зору міжнародних угод, до яких приєдналась Україна, підвищення мита на автомобілі, також, не є логічним Можливо, дехто пов’язує питання підвищення митних ставок із поняттям захисту вітчизняних автовиробників. Але, це не є так. Державний захист не може бути захистом виробника від науково-технічного прогресу, який в свою чергу є найвищим незалежним арбітром у питаннях виробництва та ринкової конкуренції. На жаль, з моменту прийняття Закону «Про стимулювання розвитку автомобільної промисловості України» у 1997 році, зусиллями вітчизняних виробників не було створено практично ні однієї моделі власне Українського автомобіля. Натомість, маємо факт крупно вузлового складання серійних автомобілів іноземного виробництва, що є, фактично, звичайним імпортом, але абсолютно без сплати митних платежів. Тобто імпорт є, а платежів до бюджету нема. Де ж знову логіка? До того ж, автомобілі вітчизняного виробництва не відповідають вимогам світових стандартів безпеки. Запропоноване підвищення митних тарифів призведе до простого підвищення кінцевої ціни на автомобілі, за що знову ж таки змушені будуть платити споживачі. (До речі, це саме та частина суспільства, яка найбільш активно підтримувала Вас під час виборчої кампанії.)Соціальне невдоволення найбільш лояльної до Вас частини суспільства буде гарантоване. Це теж очевидно є нелогічним. Шановний Вікторе Андрійовичу, більшість населення України підтримала Вас, як Людину, яка зрозуміло і логічно пояснила свою позицію і Шлях, яким ми маємо крокувати до рівня життя, гідного кожного громадянина України. Скажіть, будь ласка, чому після такого логічного початку ми маємо такі нелогічні способи втілення в життя Ваших ідей? Чому замість зважених та прорахованих кроків віддається перевага незрозумілим і складним? Віримо, що цьому є суто технічні причини, але вони шкодять сьогодні великій спільній справі, на жаль. Ми хочемо ще раз висловити Вам свою підтримку і запевнити, що ми, як підприємці та свідомі громадяни України, робимо все можливе, щоб Україна посіла гідне місце серед розвинених держав світу.
|
|
Перепечатка, копирование или воспроизведение информации, содержащей ссылку |
|