23 апреля


23:00

Тігіпко зайняв місце Фірташа на «Арені»

22:23

Нападників на Катерину Гандзюк вже не підозрюють у вбивстві?

21:27

Барна вирішив не чекати, доки його винесуть з крісла голови Тернопільської ОДА - як його брат-нардеп виніс Яценюка з трибуни ВР

20:07

Відчуй себе шанованою людиною: біля «дошки пошани» у Житомирі з’явиться коштовний туалет

19:28

У тилу як на війні: ОБСЄ вперто не фіксує «прямого втручання Росії» у події в Україні

18:41

Білорусь призупинила експорт в Україну бензину та дизпалива

17:54

100-відсотковий підсумок другого тура: 73,22% - 24,45%

17:32

Держдеп руйнує надії Медведчука і бандитів ОРДЛО на Зеленського: «прямі переговори» треба вести з Путіним, а не з його холуями

16:45

У «Відродженні» вродило: розпочато збір підписів нардепів за відставку спікера Парубія

16:36

99,99% протоколів: ЦВК залишилось зробити останнє зусилля

16:12

Обрано голову податкової – але Насірову ще зарано розслаблятися і отримувати задоволення під своєю улюбленою ковдрою

15:01

Путінокум Медведчук жбурнув у Зеленського пропозицією: або я, або вік миру не бачити

13:06

— 3,5%: Кабмін та «Нафтогаз» теж після виборів підрахували відсотки – і погодили зниження ціни на газ

12:38

«Все спокійно»: ДБР обшукує офіс НАБУ

10:59

Закарпатський Москаль теж подав у відставку

10:35

Народний євроідіот від Німеччини: «Зеленський кинув виклик Путіну» - і цей виклик почують і в Баку, і в Мінську, і навіть у Нур-Султані

10:15

«Корегувальник вогню» Надія Савченко вже у Раді

08:39

Доба ООС: один український військовий загинув. Трьох поранено

22 апреля


23:56

Речниця генпрокурора Луценка пояснила виклик на допит осіб з оточення Порошенка і поскаржилася на «втрату пам’яті»

22:38

Головні адміністратори Миколаївської та Львівської областей подали у відставку

22:10

Біля Адміністрації президента пройшла масова акція «Дякую, Петре!» (фото)

21:14

Вона вже мчить «на крилах змін з гирями»: Тимошенко угледіла в ЗЕкоманді «шанс для України»

18:49

Суд відклав розгляд апеляції НБУ на рішення щодо підстав для націоналізації ПриватБанку

18:23

Суд призупинив вимогу перейменувати УПЦ Московського патріархату на Російську ПЦ в Україні

15:02

«Капець всім сподіванням»: в ЗЕКоманді раптом згадали, що не президент Порошенко має знижувати тарифи і карати корупціонерів

12:55

«Жіночий Квартал»: нова «перша леді» вже бідкається - що вдягнути? (фото)

12:45

Центрвиборчкому залишилось опрацювати менше 2% протоколів

10:38

Прем’єра РФ ще не «вставило» як слід від перемоги Зеленського, проте він вже чекає «чесних ілюзій»

09:37

Грізний клоун з Грозного привітав з вдалим виступом веселого клоуна: Кадиров побажав Зеленському «удачі в єднанні народів України і Росії»

08:47

90,10% протоколів. Рахунок – 1:3. Чотири мільйони українців спромоглися провести «гол престижу»

Яким чином Ляшко віддячив Ахметову за наданні послуги – занадто інтимне питання

Радикал-«нетрадиціонал» глибоко заховав таємницю своїх стосунків з найзаможнішим чоловіком країни.


Громадський рух ЧЕСНО підрахував, що 2018 року матеріали про лідера «Радикальної партії» з'явилися на сторінках газети олігарха Ріната Ахметова «Сегодня» 95 разів. Зважаючи на те, що торік було 245 випусків, Ляшко присутній у кожному третьому номері.

Тексти, присвячені Олегові Ляшку, зазвичай друкували на другій шпальті видання разом з фото «радикала». За інформацією рекламних агентств, за фіксоване місце на сторінці потрібно доплачувати близько 25%.

У самій газеті на останній сторінці зазначено, що матеріали з маркуванням «Актуально» є рекламними.

Основні теми статей: пенсії, добробут металургів і шахтарів, «Нафтогаз», земля, діти, селяни, пальмове масло. Публікації про Ляшка виходили в рубриці «Актуально». Більшість із них написав один автор – Максим Образцов.

У грудні 2018 року заступник голови «РПЛ», нардеп Андрій Лозовий у коментарі журналістам заперечував зв'язок партії з Ахметовим. Регулярну появу Ляшка та його однопартійців у ЗМІ, які належать олігарху, Лозовий пояснював тим, що «радикали» «роблять цікавий контент».

«Ляшко в ефірі – це гарантія рейтингів будь-якого каналу. І якщо новини ТРК «Україна» найпопулярніші, отже, канал зі своєї точки зору все робить правильно», – казав він.

Для газети «Сегодня» «цікавий контент» був дещо специфічним. Ось кілька прикладів минулорічних заголовків:

15 січня: «Ляшко требует кастрировать педофилов»;

29 січня: «Наркобароны столько не зарабатывают на наркоте, сколько власть – на газе»;

21 лютого: «Благодаря Ляшко в Харькове достроят метро»;

12 березня: «Всем – цветы! Как Ляшко и его команда осчастливили женщин на 8 марта»;

10 травня: «Ляшко спел с ветеранами фронтовые песни и станцевал в парке»;

29 травня: «Воспитательница Олега Ляшко: «Горжусь, что у меня был такой ученик, очень-очень»;

30 травня: «Ляшко в заводской столовке: «Люди труда должны быть в почете»;

18 червня: «Не хлебом единым. Олег Ляшко попробовал красиловские булочки и адамовскую колбасу»;

5 липня: «Ляшко добился, чтобы у пьяных водителей забирали права навсегда»;

31 серпня: «Ляшко стал к станку. «Для первого раза отлично», – так оценил работу Олега Ляшко на фрезерном станке специалист по обучению кадров Вячеслав»;

28 вересня: «Бабушка расплакалась, плюнула и потеряла землю». Ляшко обещает разобраться с обидчиками селян». <…>

Крім того, 2018 року в газеті публікували привітання Олега Ляшка з 8 березня, а також двічі вийшло його інтерв'ю на розвороті.

Рух ЧЕСНО раніше писав, що 2017-го в газеті «Сегодня» було надруковано 72 матеріали про Ляшка.

За інформацією Руху ЧЕСНО, найдешевший офіційний варіант розміщення публікації в газеті «Сегодня», відповідно до наданих розцінок, сягає 14 тисяч 675 гривень. Це за чверть шпальти.

Отже, Ляшко мав би сплатити виданню щонайменше 1,3 мільйона гривень за згадки про нього та ще принаймні 234 тисячі гривень за два інтерв'ю.

Згідно з фінансовими звітами «Радикальної партії», 2017 року за інформаційні послуги газеті «Сегодня» політсила заплатила 189 тисяч гривень.

А от у фінзвіті за 2018 рік таких видатків немає. Натомість понад 32 мільйони партія віддала компанії «Медіа Партнерство Баінг», яка входить до холдингу «Медіа Група Україна». Із цих грошей 8,4 мільйона сплатили за розміщення зовнішньої реклами та 23,3 мільйона – за телевізійну рекламу.

У призначенні платежів цьому підприємству не згадувалося про газету «Сегодня» чи інші друковані ЗМІ.

Не рідше інформація про політика з'являється й на сайті segodnya.ua. Там пишуть про його собаку, пісні, партію та коментарі з різних тем.

Матеріали з ознаками замовленості є й на ТРК «Україна». Ляшка запрошують до телестудії, часто в сюжетах він буває єдиним коментатором.

Згідно з підрахунками ГО «Детектор медіа», Олег Ляшко протягом 2018 року 193 рази з'являвся в новинному блоці на ТРК «Україна» в матеріалах з порушенням стандартів, що може свідчити про політичне замовлення. Ще 69 разів «радикала» показували на телеканалі «Інтер».

Не менш активно про лідера «Радикальної партії» розповідав і дніпровський «34 канал», власником якого теж є Рінат Ахметов. Торік Ляшко неодноразово з'являвся там у теленовинах, вів мову про «Нафтогаз», українське вугілля, профтехнавчання та Жовті Води.

Як раніше з'ясував Рух ЧЕСНО, медіасприяння ресурсами, що належать Рінату Ахметову, може бути пов'язане з тим, що фракція «Радикальної партії» в парламенті системно підтримує фінансово вигідні Ахметову законопроекти, а також у публічній площині обстоює питання, які стосуються економічних інтересів олігарха.

Наприклад, нардеп Віктор Галасюк неодноразово відвідував ефіри ТРК «Україна», де критикував рішення керівництва «Укрзалізниці» щодо підвищення вартості вантажних залізничних перевезень. Така риторика має безпосередній стосунок до Ахметова, адже саме його підприємства найчастіше перевозять залізницею вугілля та металобрухт.

Рух ЧЕСНО надіслав «Радикальній партії» запит з проханням прокоментувати викладені факти, однак, у партії на момент виходу матеріалу відповіді не надали, та припинили реагувати на дзвінки.

Достеменно невідомо на яких умовах розміщуються згадані матеріали на користь Олега Ляшка та «Радикальної партії». Частину контенту можемо чітко ідентифікувати, як рекламний і партія мала б за нього заплатити з офіційного рахунку. Якщо ж партія не декларує подібні витрати, то це можна трактувати, як ознаки подання у звіті недостовірних даних. Санкції за це передбачають штраф, або ж навіть обмеження волі на строк до двох років.

Якщо ж партія отримує медіапідтримку безоплатно, то ця інформація також мала би бути відображена у фінансовому звіті в якості спонсорського внеску від тих медіа в яких системно з’являються «радикали». Неподання цієї інформації також порушення.

Від «Обкому»: Якщо не грошима розрахувався, то, мабуть, це кохання? «Высокие, нетрадиционно высокие отношения»…

ДИВ. ТАКОЖ:

Папа главы ахметовского холдинга щедро заплатил «радикалу» Ляшко за пользование чем-то

Призыв Ляшко правильно обращаться с мужскими половыми органами возбудил депутата

Суровые ахметовские мужики сделали из Ляшко «почетного» коллегу


"ОБКОМ"

Версия для печати  Версия для печати

15 Апреля 2019 15:22


 

 

Ваші дії у випадку, якщо Ваш кандидат у президенти програє у другому турі виборів?

Прийму вибір мого народу як вирок (14)

Вийду на Майдан – або на НСК «Олімпійський» (4)

Візьму відпустку - на час внутрішньої еміграції (2)

Придбаю квиток на літак в один кінець (1)

Президенти приходять і проходять, тікають, а Україна перебуває повіки (39)

Я про це ще не замислювався (1)

Та яка різниця? (1)

Введите, пожалуйста, цифры с рисунка: